Rabu, 2 Disember 2009

nSyazwinabr95

assalamualaikum,
nsbr = Nurul Syazwina Binti Razali.
aku lahir kat hospital seberang jerteh , terengganu. tapi sebenarnya aku menetap kat kelantan ...
tarikh lahir aku , 19.19.1995
menakutkan tul bler pkir balik yang aku akn mendduki PMR tahun depan(tak mou!)
perangai aku lak,
ntah ... aku sendiri tak faham macm mana. ikut mood aku kot,
cam kalau aku happy aku baik (ceh, baik sangatlah), kalau aku ada bengang ngan sesaper.... habis manusia yg tadek kena mengena pun akan kne marh gak (terutama bebudak llaki).
aku tak suka tunjuk perangai aku kat saudara-mara. tak tau lar knpa, mungkin sbb dorang da kenal aku dr kecik agy pastu kelemahan aku pun ader dlm kepala otak diorang da (dah haffallah_bahasa mudah).
bestfriend aku dr kedcik sampai aku besar(?) , Nurun JAZLINA..
bukan nurin jazlin atau kakak dy. msa kitorang tgh mduduki UPSR dulu ader r sorng `pak cik` nie mintak nurin jd saksi bahawasanya kertas soalan UPSR tak bocor, bler dia bca nama nurin..
`pak cik` tu tanya lar kawan aku , ``awak nie kakak nurin jazlin ker?``
dlm hati aku (ee, `pak cik ` nie... pagi2 da nak buat lawak!)
tp skrang nie kitorang da tak skolah sesama... jadi aku pun dah tak rapat sangat ngan nurin..
masa aku skolah menengah , aku rapat ngan ana, nazlin, rosma ngan aishah. kitorang sama2 masuuk kelas muzik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan