Khamis, 3 Disember 2009

bengang!!!!!

ada 1 kl tuh aku ikut kengkawan aku g blajar kat masjid (tp perangai aku? ish3).
tp aku y sampai laaaast skali, pastu ada budk tanya aku pesal lewat? aku jwb r ingtkan daftar kul 11.pg... pastu masa aku nak daftar, ada soang budak muka setebal 16 inci mintak no.phone aku. tp aku tak bg pun kat dy.
...........................................
masa semua bebudakk dah balik , aku tengah tunggu abah aku agy..
pastu budak tu teg0r lak aku,disebabkan aku malas nak layan dia jd aku bg jelah nombor telefon aku.
lepas pd tuh (x smpai 1 bulan agy!)

stiap kali call/msj : dy akan ckp I MISS U, n beberapa yat y spesimen dengannya.
BLUEKKKKK, geli aku... lps 2 3 bulan aku dah malas nak bhubung ngan dia (tp gua tolak dy cara baek.)dia buat tak tahu malu sampaikan kawan aku, ana y jd mangsa.
hampir setiap hari dia akan msj atau call ana sbb nak tanya pasal aku!
x rse macam dia tu menakutkan ker??
haih,
aku tak tau nak buat macm mana lg,
y tololnya pasal budak tuh... setiap nombor y `tersesat` , dy akan layan.
pastu mintak gambar, bbalas sms, call ERGH, GEDIIK!!!!
aku rasa lar, kalau kitorang couple, akan terjadi 1 rekod baru dimana aku akan putuskan hubungan ngan dy dalam masa TAK SAMPAI seminggu!
pastuaku ckp kat dy JANGAN GANGGU SEPUPU SY!!! tp dy buat tak tahu jer?!!
anatr sms y al-kununya nak luahkan perasaan. ckp pasl amende y dy rasa...
eeeeeeee, tak ley blah r gua.
nak ckp anak jantan, cakap tak srupa bikin.

p/s: aku mls nak tulis pepanjang... bnyak gak r yang aku x tulis dalam nie.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan