Selasa, 8 Disember 2009

hakikat... aku tetap aku

kalau kat rumah, aku adlh manusia y garang, tak ske bebudak, ske cari fasal ngan org laen,tu semua sebab aku nak tunjuk yg aku mberontak + aku tak nak diorang kenal aku sebnarnya perangai macam mana..
tp sebnarnya aku nie bdk manja(adalah ditegaskan bahawa BUKAN GEDIK),
mudah menangis sebb mende yang kecik, perangai mcm bebudak, ske ngan mende2 y cute, ske main2...
tp ader skali aku da kantoi ngan bpak aku.
mse tu kitorang baru jer lps gaduh, pastu aku terpandang mke adik aku um0 1 thn lbey..
(waaa, cutenyer).. kalau spupu aku dy akn ckp, muka mintak plempang sbb cute sangat. (huh?) pastu aku trus da tak ingt pasal bpk aku...
tgh main2 ngan bdk tuh pastu aku terpandang mke bpk aku yg terkejut nsb baik tak m@#$ sbb slama nie aku mner pernah bgurau ngan adik2 aku (dpn dia) kalau ader pun aku buat tuh menangis ader r...
mse kat skolah
kalau kat skolah , aku ngan kengkawan aku.... perangai mcm biasa jer. tp ngan bdk lelaki (tambah2 bdk nakal). mampus lar korang kne sound ngan aku.
kengkadang bler tengah bbual ngan kengkawan ader lak bdk jantan y mmg tak tau malu tegor aku, bdk b@#&%g tuu~, n mcm2 agy r.
pastu bley kata hampir semua bebudak f.4 skolah aku (y nkal2 jelah) kenal aku sbb suka marah2 manusia y sama spiesis ngan dorang. kesah amende aku, lgpun y penat multnya dorang sbb mengumpat / ejek aku...
pastu ader lar 2 ,3 kali aku terkluar perangai cam budak2 depan dorang (ada 1 mamat tuh tengok aku 2 kali sbb nak pastikan btul ker `bdk tu` aku pastu ejek aku)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan