Selasa, 8 Disember 2009

huaah, blog nie mnyedihkan kan?
takper janji aku dpt luahkan aper y aku rse..
masa aku kat skolah aku tak ramai kawan .. mungkin sbb aku nie terlampau keanak-anakan kot. = )
aku jenis yang susah nak marah kat kengkawan aku, tp skali aku naik angin (muAHAha siap lar korang!!) susah nak cari gaduh ngan perempuan sbb aku hormat manusia yang sesama jantina. tp kalau aku tak suka ngan diorang , aku akan beritahu dlu kalau takderk tindak balas perang akan dilancarkan lar kot..
hahaha mudah jer kan?
(tp cra mudah tulah ramai sangat sakit hati)

aku suka sangat tengok cerita kartun, baca komik, novel grafik pun aku bantai gak, novel kengkadang jer, majalah..kurang skit, buku cerita , buku pasal fakat2 pun aku suka gak... kengkadang kitorang (geng2 aku) kongsi fakta ngan cerita yang kitorang rse bez..
erm... aku suka melukis, terutama lukis gambar manusia ngan corak2 tp lukis bunga aku reti sangat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan